Міжнародна науково-практична конференція Братислава-Відень-Будапешт
Шановні викладачі, науковці, аспіранти та студенти!
Запрошуємо вас взяти участь в
Міжнародній науково-практичній конференції
«Сучасні наукові дослідження та розробки:
теоретична цінність та практичні результати»
14-19 березня 2016 р.,
Братислава (з відвідуванням Відня та Будапешта)

 

СЕКЦІЇ КОНФЕРЕНЦІЇ

1. Передові результати досліджень в соціальних науках та їх науково-практична цінність (економічні науки, психологія і соціологія, політологія, міжнародні відносини, педагогіка).

2. Сучасні досягнення гуманітарних наук та їх науково-практичне значення (філософія, археологія, історія, релігієзнавство, культурологія та релігієзнавство, філологія та лінгвістика).

3. Науково-практичне значення сучасних досягнень фундаментальних наук (фізика та астрономія, хімія, геологія, географія, мінералогія, гідрогеологія, кліматологія, математика, біологія та екологія).

4. Практична цінність та теоретичне значення розробок та пропозицій в прикладних науках (медицина та фармакологія, інформаційні технології, механічна інженерія, енергетика та електрична інженерія, хімічна інженерія та біоінженерія, архітектура та будівництво, аграрні науки).

 

ЗАГАЛЬНА ПРОГРАМА
(для української делегації)

14 березня. Понеділок.

Виїзд з Ужгороду о 21.00. Нічний переїзд до Братислави.

15 березня. Вівторок.

Прибуття до Братислави. Знайомство з містом. Поселення в готель.

Реєстрація.

Обід.

14.00-19.00 Відкриття конференції та пленарне засідання.

Урочиста вечеря.

16 березня. Середа.

Сніданок.

Практична сесія. Наукові дискусії у малих групах. Виїзне засідання у Відень. Вивчення наукового надбання Музею природознавства Відня (вхід – 10 євро), наймасштабнішого в Європі, де в 39 залах представлені унікальні археологічні, мінералогічні, палеонтологічні, зоологічні та інші колекції, серед яких такі знамениті експонати, як Венера Віллендорфська, скелети доісторичних істот і найбільша в Європі колекція мінералів.

Вечеря.

17 березня. Четвер.

Сніданок

Секційні засідання. Практична сесія: вивчення інноваційних підходів та методів освітнього процесу у Віденському університеті. Наукові дискусії у малих групах.

Вечеря.

18 березня. П’ятниця.

Сніданок. Виселення з готелю.

Виїзне засідання в Будапешт. Емпіричне дослідження динаміки і диференціації товарних ринків Центральної Європи, ролі науки у створенні інноваційних технологій і продуктів. Наукові дискусії у малих групах. Культурна програма.

Нічний переїзд до Ужгорода.

19 березня. Субота.

Прибуття вранці до Ужгороду.

3 ночі в готелі, 2 нічні переїзди.

 
СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ
в Академічному товаристві Міхала Балудянського (Словаччина)

Учасники конференції мають можливість отримати сертифікат про стажування з інноваційних методів та підходів в освіті в Академічному товаристві Міхала Балудянського на 32 години або 72 години.

Стажування 32 години передбачає наступну аудиторну та самостійну роботу:

- участь з доповіддю  або у якості слухача у конференції (18 годин);

- лекція представника Академічного співтовариства Міхала Балудянського «Інноваційні підходи та методи в європейській освіті» (2 години);

- самостійне вивчення європейського досвіду з удосконалення освітнього процесу (12 годин).

Стажування 72 години передбачає наступну аудиторну та самостійну роботу:

- участь з доповіддю  або у якості слухача у конференції (18 годин);

- лекція представника Академічного співтовариства Міхала Балудянського «Інноваційні підходи та методи в європейській освіті» (2 години);

- самостійне вивчення європейського досвіду з удосконалення освітнього процесу (12 годин);

- самостійна робота з підготовки та публікації наукової статті у науковому журналі «SCIENTIFIC LETTERS OF ACADEMIC SOCIETY OF MICHAL BALUDANSKY» з наукового, організаційного та навчально-методичного забезпечення сучасного освітнього процесу, або статті за галузями науки (економіка, філософія, математика і т. і.) (40 годин).

Стажування буде підтверджено відповідним сертифікатом.

 

БЕЗПОСЕРЕДНЯ УЧАСТЬ

Організаційний внесок при безпосередній участі в конференції складає 270 євро, сплачується на місті, в Словаччині. Для учасників конференції, які зареєструвалися як учасники інтернет-спільноти Міжнародного наукового клубу GALILEI – знижка в 20 євро! Тобто для цієї категорії учасників оргвнесок – 250 євро. Зареєструватися можна на сайті  http://galilei.pp.ua/

Для власників діючих шенгенських віз діє додаткова знижка на оргвнесок в 10 євро.

До оргвнеску за безпосередню участь у конференції входить: трансфер згідно з програмою, поселення в готелі (двомісні номера), харчування згідно з програмою, публікація в збірнику матеріалів конференції, отримання сертифіката учасника конференції, стажування з інноваційних методів та підходів в освіті в Академічному товаристві Міхала Балудянського (з видачею відповідного сертифікату), електронний фотодайджест (буде надісланий учасникам після конференції на електронні адреси) та загальноорганізаційні витрати.

Сплата оргвнеску за безпосередню участь у конференції здійснюється на місці, в Братиславі, по прибутті на конференцію. Проте, подання документів на візу та резервування місця безпосереднього учасника здійснюється за умови попереднього резервування  шляхом попередньої сплати частини оргвнеску в еквіваленті 50 євро (сума вираховується з оргвнеску). Якщо учаснику конференції буде відмовлено у видачі візи – сума попереднього резервування повертається.

Організаційний комітет забезпечує централізовану візову підтримку.

Увага! Викладачам, науковцям, аспірантам, студентам можливе відкриття шенгенських наукових мультивіз. Також можлива участь у складі української делегації супроводжуючих, які не є учасниками конференції. Оформлення віз та відряджень відбувається за офіційним запрошенням Академічного товариства Міхала Балудянського (Словаччина). Послуги візового центру (еквівалент 11 євро) та страхування до оргвнеску не входять, та сплачуються у відповідні інституції!

Всім, хто планує взяти безпосередню участь у конференції, треба надіслати заявку та скановану копію першого розвороту закордонного паспорту на електронну адресу: confgalilei@ukr.net

Увага! Для керівників організованих делегацій від університетів (не менш 10 осіб) діють спеціальні умови участі у конференції.

 

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВІЗИ

Для отримання візи необхідно підготувати наступні документи: паспорт України, закордонний паспорт, довідка з місця роботи із зазначенням середньої заробітної плати за останні 6 місяців, довідка з банку по залишку на рахунку (не менше 300 євро), виписка про рух коштів, медична страховка для виїзду за кордон, копії паспортів.

 

ПУБЛІКАЦІЯ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ НАУКОВОМУ ЖУРНАЛІ
«SCIENTIFIC LETTERS OF ACADEMIC SOCIETY OF MICHAL BALUDANSKY»

Тим, хто бере безпосередню участь в конференції, надається можливість публікації наукових статей в європейському науковому журналі «SCIENTIFIC LETTERS OF ACADEMIC SOCIETY OF MICHAL BALUDANSKY» за додаткову плату (вартість нормосторінки – 2,5 євро). Мінімальний обсяг статті – 8 сторінок. Мова статті – англійська, українська, словацька, російська. Оплата здійснюється на місці, в Словаччині.

Всі питання щодо публікації статті у журналі (зразок оформлення, вартість публікації, термін подання, інші вимоги) прохання направляти електронною поштою до редакції журналу «SCIENTIFIC LETTERS OF ACADEMIC SOCIETY OF MICHAL BALUDANSKY»:journal@asmiba.sk

 

ДИСТАНЦІЙНА УЧАСТЬ

Організаційний внесок за дистанційної участі в конференції становить 200 грн. В організаційний внесок за дистанційній участі входить публікація в збірнику матеріалів конференції.

Пересилка збірника і сертифіката за участь у конференції до оргвнеску не входить та здійснюється оператором «Нова пошта» за рахунок отримувача.

Реквізити для сплати дистанційної участі:

ФОП Злобін Ілля Володимирович

Р/р  №2600910340 у відділенні ПАT "ПУМБ", МФО 334851, ІПН 2863000095.

Призначення платежу: Міжнародна конференція «Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати. Прізвище.»

Увага! Збірники матеріалів конференції дистанційним учасникам надсилаються протягом місяця після закінчення конференції!

Для дистанційної участі у конференції заявку учасника, тези доповіді та скановану копію квитанції про здійснену оплату необхідно надсилати на електронну адресу:  distgalilei@ukr.net (тел. 095 559 05 74, Юлія Шольц).

 

ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ, НА ЯКІ ТРЕБА НАДСИЛАТИ ТЕЗИ ТА ЗАЯВКИ:

Заявки та тези доповідей безпосередніх учасників прохання надсилати на електронну адресу: confgalilei@ukr.net

Заявки та тези доповідей дистанційних учасників прохання надсилати на електронну адресу: distgalilei@ukr.net

Увага! На інші електронні адреси заявки та тези не надсилати, бо їх буде втрачено!

 

ТЕРМІН ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ І СПЛАТА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ

Термін подання заявок і матеріалів при безпосередній участі у конференції – до 15 лютого 2016 р.!

Статті в журнал необхідно надіслати в редакцію – до 20 лютого 2016 р.!

Термін сплати, подання заявок і матеріалів при дистанційній участі в конференції – до 20 лютого 2016 р.!

 

Усі бажаючі можуть стати членами Міжнародного наукового клубу GALILEI (інтернет-спільнота прихильників наукових подорожей), регулярно отримувати цікаву інформацію щодо наукових подій в світі та приймати участь в ексклюзивних (тільки для членів клубу) наукових заходах. Стати членом клубу можна шляхом реєстрації на сайті: http://galilei.pp.ua/ (безкоштовно)! Членських та інших внесків в клубі GALILEI не існує!

 

 

Секретарі організаційного комітету:

Консультування надається: з 9.00 до 18.00 з понеділка по п’ятницю.

 

Безпосередня участь у конференції:

Ірина Максименко, тел.: 068 955 22 67; e-mail:  confgalilei@ukr.net

Ніна Пойда-Носик, тел.: 050 372 88 28

 

Дистанційна участь у конференції:

Юлія Шольц, тел.: 095 559 05 74; e-mail:  distgalilei@ukr.net